god dag

To: Recipients <Aspire@mail2.indonesiaport.co.id>
From: =?utf-8?q?Aspire_Money_Loan=C2=AE?=@mail2.indonesiaport.co.id
Date: Sat, 21 Feb 2015 20:55:00 -0800

no next message in thread
Index of Subjects

You will not see this in a MIME-aware mail reader.
--===============1702133291==

god dag Jeg fru Annie Ethan fra et private utl=E5n firma kjent som Aspire p=
engene l=E5net =AE. Vi tilbyr alle typer l=E5n p=E5 3% rente. Hvis du har b=
ehov for l=E5n vennligst kontakt oss med den nedenfor. Fullt navn: Kj=F8nn:=
 Land: Adresse: L=E5nebel=F8pet: Varighet: Tel: Vi venter svaret ditt hvis =
du er interessert. takk Annie Ethan

--
This message has been scanned by IPC ASGW and is believed to be clean.

=3Diso-8859-1"/></head>god dag

Annie Ethan<br />--=20
r />
IPC ASGW, and is beli=